more information


踏入第九屆*Dancers Are Not Backstage 2016 將以全新面貌面向觀眾

以《黑夜降臨》為主題!以舞蹈演繹一連串神秘的殺人事件以及刻骨銘心的愛情。
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
歡迎大家親臨E4 booth 購買門票,同我地一齊享受精彩的舞台匯演。

當晚還邀請了澳門著名Studio Tdsm 的kid dance為大家演出!

當然唔少得好玩又刺激既互動遊戲同豐富獎品啦~~~勿切期待!不容錯過!!

提示:*一次性買夠4張飛,即送2016 DANB紀念本乙本,多買多送!送完即止。(僅限購於E4 booth)快d 搵齊班朋友一齊黎睇啦!!

售票地點及日期:
E4 booth(07/11 – 17/11)
Zeal、Tdsm 即日起同步售票 截至27/11

門票售價:MOP 20
演出時間:27/11, 7:30p.m.
演出地點:澳門大學會堂 (U Hall)

聯絡方式:63189293 (啊芬)
Email:dansoumsu@gmail.com
Facebook:DANSO UM